The smart Trick of درمان سریع تب و لرز That Nobody is Discussing

Wiki Article

یک تکه پنبه را به سرکه سیب آغشته کنید و آن را سه یا چهار بار در روز به‌مدت سه روز روی موضع تبخال قرار دهید.

 حال شما بگویید از چه روش‌هایی برای پایین آوردن تب بدون دارو استفاده می‌کنید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

کسانی که از کاندوم استفاده نمی‌کنند و یا به اشتباه از آن استفاده می‌کنند، احتمال ابتلا به این بیماری را دارند.

در طی بروز اولیه، ممکن است علائمی شبیه به آنفلوانزا مانند تورم گره‌های لنفاوی در کشاله ران، سردرد، درد عضلانی و تب پدیدار شود.

بیشتر مبتلایان به ویروس هرپس سیمپلکس از آلودگی خود به این ویروس اطلاعی ندارند، زیرا هیچ علامت و نشانه‌ای ندارند یا علائم و نشانه‌های آنها بسیار خفیف است.

مرحله‌ اول بروز تبخال در داخل دهان: سوزن‌سوزن شدن و خارش موضع

به‌هرحال ویروس به زندگی خود در سلول‌های عصبی فرد ادامه می‌دهد.

این نوع ویروس معمولاً باعث تبخال دستگاه تناسلی می‌شود. ویروس از طریق تماس جنسی و تماس پوست به پوست گسترش می‌یابد.

این روغن‌ها همگی خاصیت ضد‌ویروسی و ضد‌التهابی دارند و برای استفاده از آن‌ها باید با روغن پایه و حاملی دیگر آن را رقیق کرد. مالیدن این درمان تب شدید محلول روی موضع زخم التیام‌بخش خواهد بود.

بهبودی کامل در مرحله پنجم این عارضه اتفاق می‌افتد. در این مرحله، زخم‌های تبخال کاملا ازبین می‌روند و ناحیه آسیب‌دیده کم‌کم بهبود پیدا می‌کند.

بالارفتن دمای خون نیز کمک می‌کند تا پروتئین‌های کشنده میکروب در خون شما جریان سریع‌تری داشته باشند. اگر ویروس شما از نوع عفونی نیست عقلانی‌تر است یک یا دو روز تب متوسط را تحمل کنید.

دقت کنید که دست یا وسیله ای که برای این کار استفاده می کنید حتما باید تمیز باشد تا مشکل جدیدی برای شما پیش نیاید. البته عسل را می توان با موادی مانند نمک و سرکه ترکیب کرد تا اثرات درمانی آن بیشتر شود.

از آنجایی که ویروس هرپس سیمپلکس تا آخر عمر در بدن فرد آلوده باقی می‌ماند و بیماری درمان ندارد، باید با راه‌های انتقال و درمان این بیماری آشنا شوید. برای آشنایی بیشتر با این بیماری می‌توانید این مطلب را در دکترتو بخوانید.

در صورتیکه با این علامت مواجه شدید باید به ماما و یا دکتر زنان مراجعه کنید. اگر به تبخال تناسلی مبتلا باید، بارداری شما نیز نیازمند اقدامات احتیاطی خاصی است. تبخال تناسلی در مردان

Report this wiki page